Kepler na přelomu května a června zahájil misi s označením K2. Dalekohled má k dispozici už jen dva ze čtyř gyroskopů, které mu pomáhají udržovat stabilitu v kosmickém prostoru. To k plnohodnotnému režimu nestačí, vědci si proto vzali na pomoc tlak slunečního větru.

Kepler v rozmezí asi 80 dní střídá zorná pole. Kolem 20. až 21. srpna skončí kampaň číslo 1 a Kepler se přeorientuje do druhého zorného pole. Do poloviny listopadu bude pozorovat v oblasti souhvězdí Štíra, kde se mu do hledáčku dostanou i některé objekty Messierova katalogu: hvězdokupy M4 a M80. Zorným polem projde také Mars. Z hlediska atraktivity se už můžeme těšit také na čtvrtou kampaň, kdy bude Kepler pozorovat hvězdokupu Plejády, která je vidět i pouhým okem. Čtvrtá kampaň je v plánu od února.

V rámci dobíhající kampaně pozoruje Kepler 12 000 vybraných hvězd. Jeho úkolem není jen hledání exoplanet, ale má desítky dalších cílů z oblasti stelární astronomie, dvojhvězd nebo astroseismologie.

Jednotlivé kampaně Keplera. Nahoře v černém řádku jsou měsíce. Důležité jsou pak jednotlivé modré chlívečky, které označují jednotlivé kampaně (C-1, C-2,...)