Zdroj: Vesta, Wikipedia, CC BY-SA 3.0

V Indii měl v sobotu údajně dopadnout meteorit. Pokud se jednalo skutečně o dopad kosmického projektilu, pak zde máme prvního člověka, kterého zabil meteorit.

Na Zemi dopadají meteority denně. Statistika je v tomto ale neúprosná. I když se to v dnešní době občas nezdá, většina zemského povrchu je neobydlená. Z tohoto důvodu většina meteoritů končí někde v pralese, na poušti či v moři.

Pravděpodobnost, že vás zabije meteorit, je velmi, velmi malá. Indie ale hlásí podezření na první takový případ.

V indickém státě Tamil Nandu mělo v sobotu dojít k dopadu meteoritu. Exploze rozbila okna v kampusu Bharathidasan Engineering College, poškodila zaparkovaná auta a zranila dle různých zdrojů dva až tři lidi. Místní řidič autobusu bohužel na následky zranění při převozu do nemocnice zemřel.

Na místě zůstal metr hluboký kráter, objevují se také informace o objevu možných fragmentů.

Podle předsedy místní vlády zabíjel meteorit, i když úřady tak podle všeho usuzují spíše podle toho, že neobjevili zbytky žádné výbušniny. Na místo mají zítra dorazit indičtí astronomové.

V moderní historii lidstva by šlo o prvního člověka, kterého zabil meteorit. Na potvrzení si ale budeme muset počkat.

Zdroj: ndtv.com