Země nad Měsícem z Apolla 8. Credit NASA
Země nad Měsícem z Apolla 8. Credit NASA

Podívejte se na pěkný trailer, který má podnítit mladé lidi k zájmu o vesmír.

NASA si s ohledem na zákony nemůže zaplatit reklamní čas v televizi nebo v jiném médiu. V době, kdy drastické škrty sráží popularizační a vzdělávací aktivity na samé dno, přichází Aerospace Industries Association (AIA) s velmi povedeným trailerem, který by měl představit historii amerického výzkumu vesmíru i jeho budoucí plány. Trailer by měl od května doprovázet v kinech sci-fi film Star Trek: Into Darkness.

Trailer samotný nový není. AIA ovšem připravila kampaň, kdy lidé mohou přispět na zakoupení reklamního času respektive prostoru před vysíláním nového Star Treku v 50 velkých kinech po celých USA. Podmínkou bylo vybrání částky 33 tisíc dolarů do 1. května, film samotný bude mít premiéru o zhruba dva týdny později. Pokud by se vybralo peněz více, byl by zakoupen ještě větší reklamní prostor a trailer by se dostal do více kin. Zřejmě ani největší optimisté v AIA nečekali, že se kýžených 33 tisíc dolarů vybere během několika dní. V současné době je vybráno už 40 tisíc dolarů a částka roste (odkaz).
 



 

Zdroj: aia-aerospace.org

 

Reklama