Švýcarský sponzor - firma CERN, která se zabývá výrobou podzemního potrubí.

Zcela nevážně o jednom objevu a hysterii okolo něj. Žádné ze jmen či názvů není smyšleno, dychtivý čtenář ať si doplní samostudiem :)

Velkým překvapením skončila kvalifikace na Velkou cenu Itálie. Suverén letošní sezóny tým GP Kvantum Boson obsadil až druhou příčku a zcela nečekaně se musel sklonit před jedním z pilotů týmu GP Fermi SLAC.

Úspěch týmu GP Fermi SLAC nikdo nečekal. Překvapen byl dokonce i šéfinženýr konkurenční stáje GP Kvantum Boson Albert Einstein: „Musíme analyzovat naše data a zjistit, co přesně se stalo. Na druhou stranu chci říct, že jde pouze o kvalifikaci a závod nás teprve čeká. Neutrino z týmu GP Fermi SLAC ale vypadá hodně rychlé, možná rychlejší než náš Foton“.

Neutrino je jednou z nových posil italského týmů, do kterého ho přivedl šéf Enrico Fermi. Neutrino zvládlo urazit trať o 60 nanosekund rychleji než zbytek startovního pole, což je zároveň dosavadní traťový rekord. Překvapivému zisku Pole position aplaudovali v tiskovém centru novináři z celého světa, kteří se sledování těchto závodů obvykle moc nevěnují. Mnout ruce si tak mohou i dva hlavní sponzoři Velké ceny, kterými jsou firmy CERN a Gran Sasso. Zatímco první firma se zabývá výrobou podzemního potrubí, druhá je v Itálii známá jako výrobce kvalitních stopek.

Mějte prosím na paměti, že Foton urazí do nejbližšího Apríla plných 4,872 bilionů km, což je ovšem ve vesmírných měřítkách co by novinářem dohodil. Kolik kilometrů za stejnou dobu urazí Neutrino, nevíme, šéf týmu nás odkázal na marketingové oddělení, odkud nám Wolfgang Pauli pouze vzkázal, že se k tomu nebude vyjadřovat.