Zdroj: Wikipedia

Exoplanety.cz se letos rozhodly mediálně podpořit celosvětovou akci „Ručníkový den“ (anglicky Towel Day), která bude probíhat po celý den v úterý 25. května. Do Ručníkového dne se můžete zapojit i vy! Vše potřebné najdete ve své koupelně…

Co je to ručníkový den?

Ručníkový den je celosvětová akce, při níž vzdávají fanoušci Douglase Adamse hold jeho osobě i dílu. Tato recese je odkazem na Adamsovo stěžejní dílo Stopařův průvodce po Galaxii, ve kterém je ručník označen za nejpotřebnější věc, kterou stopař u sebe může mít.

Jak se mám zapojit?

Zapojit se můžete jednoduše. V úterý 25. května noste u sebe po celý den ručník!

Pošlete nám svou fotku s ručníkem!

Zúčastníte se Ručníkového dne?? Pošlete nám svou fotku s ručníkem na email: rucnik@exoplanety.cz. Fotografie zveřejníme! Kromě samotného snímku (formát jpg, tif, gif) připojte také:

• Jméno (stačí křestní)
  • Bydliště (město, kraj)
  • Kde jste se zúčastnili Ručníkového dne
  • Případně i drobný komentář – maximálně cca 50 slov

Podrobnosti v dřívějším článku Exoplanety.cz podporují Ručníkový den – 25. května

Zajímá vás život ve vesmíru? Objednejte si ZDARMA zasílání elektronického časopisu Gliese, který 4x ročně přináší informace o výzkumu planet u cizích hvězd a hledání života ve vesmíru. Horké novinky najdete také na našem Facebooku.

Setkání:

Pražský sraz

Letošní sraz na Ručníkový den se v Praze koná 25. 5. 2010 opět na zahrádce na Letné (mapa). Akce začíná v 17:00, od 18:00 proběhne recitace Vogonské poezie, k níž jsou srdečně vyzváni jak dřívější recitátoři, tak noví zájemci, kteří se mohou o detaily přihlásit v klubu Ručníkový den na Lopuchu.

Brněnský sraz

Sraz bude velmi tradičně v zahradní restauraci Plzeňský dvůr, stůl číslo 42, od 17 hodin.

Doporučené a použité odkazy:

NEPROPADEJTE PANICE