<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	
	>
<channel>
	<title>
	Komentáře: Invaze mimozemšťanů a tequila za velkou louží	</title>
	<atom:link href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/</link>
	<description>Zprávy z Galaxie</description>
	<lastBuildDate>Sat, 21 Aug 2010 19:49:08 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>
	hourly	</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>
	1	</sy:updateFrequency>
	<generator>https://wordpress.org/?v=6.9.4</generator>
	<item>
		<title>
		Od: Jakub Holman		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1083</link>

		<dc:creator><![CDATA[Jakub Holman]]></dc:creator>
		<pubDate>Wed, 28 Apr 2010 15:54:48 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1083</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1078&quot;&gt;Jakub Holman&lt;/a&gt;.

Ano. Jak komunikovat? Já myslím, že pokud mimozemské civilizace existují, tak bude galaxie bezpochyby plná hradů a zámků, ale těch, co dojdou až k rádiu a televizi bude málo. Koneckonců, kde by byla Evropa a svět dnes, kdyby se nezačala pěstovat teologie a nezakládaly se univerzity, kde se začaly soustřeďovat všeobecné znalosti? Dodnes bychom žili pod doškovou střechou a namísto ťukání do klávesnice bychom teď okopávali svá políčka. :) Taková civilizace, co využívá rádiové vlny může být na druhém konci naší galaxie.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1078">Jakub Holman</a>.</p>
<p>Ano. Jak komunikovat? Já myslím, že pokud mimozemské civilizace existují, tak bude galaxie bezpochyby plná hradů a zámků, ale těch, co dojdou až k rádiu a televizi bude málo. Koneckonců, kde by byla Evropa a svět dnes, kdyby se nezačala pěstovat teologie a nezakládaly se univerzity, kde se začaly soustřeďovat všeobecné znalosti? Dodnes bychom žili pod doškovou střechou a namísto ťukání do klávesnice bychom teď okopávali svá políčka. :) Taková civilizace, co využívá rádiové vlny může být na druhém konci naší galaxie.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Fenrir		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1080</link>

		<dc:creator><![CDATA[Fenrir]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 22:11:53 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1080</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1078&quot;&gt;Jakub Holman&lt;/a&gt;.

Jsou to velice pěkné představy. Na takové novinky si ale asi hodně dlouho počkáme. Teleportovat částice už bylo experimentálně dokázáno, živá hmota je zatím velkou neznámou. Hlavní problém je pochopitelně s tím jak zachovat konzistenci, protože jak v případě ohybů prostoru, tak i teleportace je nutné vytvořit pole o kterých tak trochu netušíme v čem by měla principielně fungovat. U mimozemských cestovatelů, spíše jejich pomocnníků, se dá počítat s vyspělými mezihvězdnými roboty a &quot;částicemi&quot; které by byly schopné urazit statisíce hvězdných let a prozkoumávet galaxie. Tomu bych věřil aspoň v prvních náznacích setkávání se s jinými civilizacemi. Jenže dnes i po padesáti letech SETI krom takových záchvěvů jako byl WOW to vypadá na prekérní situaci a problém v tom jak vůbec komunikovat se zbytkem vesmíru. Tedy pokud i on sám o nás stojí. Nakonec i jak tvrdí pan Hawking, to mlčení může být poměrně produktivní.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1078">Jakub Holman</a>.</p>
<p>Jsou to velice pěkné představy. Na takové novinky si ale asi hodně dlouho počkáme. Teleportovat částice už bylo experimentálně dokázáno, živá hmota je zatím velkou neznámou. Hlavní problém je pochopitelně s tím jak zachovat konzistenci, protože jak v případě ohybů prostoru, tak i teleportace je nutné vytvořit pole o kterých tak trochu netušíme v čem by měla principielně fungovat. U mimozemských cestovatelů, spíše jejich pomocnníků, se dá počítat s vyspělými mezihvězdnými roboty a &#8222;částicemi&#8220; které by byly schopné urazit statisíce hvězdných let a prozkoumávet galaxie. Tomu bych věřil aspoň v prvních náznacích setkávání se s jinými civilizacemi. Jenže dnes i po padesáti letech SETI krom takových záchvěvů jako byl WOW to vypadá na prekérní situaci a problém v tom jak vůbec komunikovat se zbytkem vesmíru. Tedy pokud i on sám o nás stojí. Nakonec i jak tvrdí pan Hawking, to mlčení může být poměrně produktivní.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Fenrir		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1079</link>

		<dc:creator><![CDATA[Fenrir]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 21:59:15 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1079</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1077&quot;&gt;Jakub Holman&lt;/a&gt;.

Jestliže znají aspoň hrubé nákresy našich charakterů, tak je to ani nepřekvapí, spíš pobaví.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1077">Jakub Holman</a>.</p>
<p>Jestliže znají aspoň hrubé nákresy našich charakterů, tak je to ani nepřekvapí, spíš pobaví.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Jakub Holman		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1078</link>

		<dc:creator><![CDATA[Jakub Holman]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 20:50:10 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1078</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1074&quot;&gt;Fenrir&lt;/a&gt;.

No, mně osobně se nejvíce líbí myšlenka, že by se loď &quot;pohybovala bez pohybu&quot; tím, že by ohýbala prostor a vezla se na něm, dá-li se to tak přirovnat, po způsobu serfaře jedoucího na vlně. Po pravdě, kdo se zdravým rozumem by si dobrovolně vlezl do nějakého teleportu po vzoru hvězdné brány, když by věděl, že každý takový přenos ho de facto zabije? :)]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1074">Fenrir</a>.</p>
<p>No, mně osobně se nejvíce líbí myšlenka, že by se loď &#8222;pohybovala bez pohybu&#8220; tím, že by ohýbala prostor a vezla se na něm, dá-li se to tak přirovnat, po způsobu serfaře jedoucího na vlně. Po pravdě, kdo se zdravým rozumem by si dobrovolně vlezl do nějakého teleportu po vzoru hvězdné brány, když by věděl, že každý takový přenos ho de facto zabije? :)</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Jakub Holman		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1077</link>

		<dc:creator><![CDATA[Jakub Holman]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 20:43:11 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1077</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1076&quot;&gt;Fenrir&lt;/a&gt;.

Měl jsem pochopitelně na mysli mimozemšťany. Jak ti k tomu přijdou? :)]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1076">Fenrir</a>.</p>
<p>Měl jsem pochopitelně na mysli mimozemšťany. Jak ti k tomu přijdou? :)</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Fenrir		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1076</link>

		<dc:creator><![CDATA[Fenrir]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 18:19:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1076</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1073&quot;&gt;Jakub Holman&lt;/a&gt;.

Poškození důstojnosti politiků, kteří jsou bez důstojnosti, nebo universální důstojnosti mimozemské ? Toť otázka :D.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1073">Jakub Holman</a>.</p>
<p>Poškození důstojnosti politiků, kteří jsou bez důstojnosti, nebo universální důstojnosti mimozemské ? Toť otázka :D.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: admin		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1075</link>

		<dc:creator><![CDATA[admin]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 18:18:24 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1075</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1072&quot;&gt;Ilumauir&lt;/a&gt;.

Myslíte Maďary? :)]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1072">Ilumauir</a>.</p>
<p>Myslíte Maďary? :)</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Fenrir		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1074</link>

		<dc:creator><![CDATA[Fenrir]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 18:14:40 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1074</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1072&quot;&gt;Ilumauir&lt;/a&gt;.

Jedna věc je se vyžívat v konspiracích a druhá věc jsou důkazy, tedy spíš realita. Rozměry vesmíru a kdo jak cestuje jsou další prachsprosté scifi. Vědomosti lidstva zatím dospěly k pomyslným dohadům o struktuře vesmíru a opět relativní důkazy unikají, či spíše je nedokážeme zpracovat a vyhodnotit odpovídajícím způsobem.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1072">Ilumauir</a>.</p>
<p>Jedna věc je se vyžívat v konspiracích a druhá věc jsou důkazy, tedy spíš realita. Rozměry vesmíru a kdo jak cestuje jsou další prachsprosté scifi. Vědomosti lidstva zatím dospěly k pomyslným dohadům o struktuře vesmíru a opět relativní důkazy unikají, či spíše je nedokážeme zpracovat a vyhodnotit odpovídajícím způsobem.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Jakub Holman		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1073</link>

		<dc:creator><![CDATA[Jakub Holman]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 16:50:44 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1073</guid>

					<description><![CDATA[Naši politici se do toho seznamu nepočítají, i když chápu, že je někdo za ně může považovat. Je to ovšem poškození jejich důstojnosti.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Naši politici se do toho seznamu nepočítají, i když chápu, že je někdo za ně může považovat. Je to ovšem poškození jejich důstojnosti.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Ilumauir		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1072</link>

		<dc:creator><![CDATA[Ilumauir]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 15:06:20 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1072</guid>

					<description><![CDATA[mimozemšťané už na Zemi jsou a nic z výše zmiňovaného se nestalo. Takže jsem v klidu. Cestovat 3D kosmem je ovšem nepraktické, ale snad i vědci brzo zjistí, že vesmír má více rozměrů a tak to jde i jinak. Kupodivu ti mimozemšťané na Zemi jsou nám docela podobní, a nebo možná my jim...]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>mimozemšťané už na Zemi jsou a nic z výše zmiňovaného se nestalo. Takže jsem v klidu. Cestovat 3D kosmem je ovšem nepraktické, ale snad i vědci brzo zjistí, že vesmír má více rozměrů a tak to jde i jinak. Kupodivu ti mimozemšťané na Zemi jsou nám docela podobní, a nebo možná my jim&#8230;</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Jakub Holman		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1071</link>

		<dc:creator><![CDATA[Jakub Holman]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 27 Apr 2010 08:15:41 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1071</guid>

					<description><![CDATA[Ano, tak to by samozřejmě záleželo také na filosofii a náboženství takové případné civilizace. Může to být něco  na způsob pacifistického budhismu nebo naopak radikálního islamismu. Pak bychom se měli na co těšit. :)
Ne, já si myslím, že technicky vyspělých civilizací, které přežily vlastní sebedestruktivní potenciál a které současně přijdou na nějaký efektivní způsob mezihvězdného cestování bude ve vesmíru poskrovnu. Jestliže dojde k nějakému kontaktu, což se dá předpokládat asi skutečně jen v rámci zachycení nějakých signálů, bude to bezpochyby znamenat nadšení na obou stranách. Pokud by došlo k setkání obou stran, opět by z toho bylo nadšení, byť s protesty a výkřiky různých fanatiků. A ten problém by nastal teprve tehdy, až by obě rasy spolu začaly žít a začalo docházet k mísení kultur a náboženství. Hned by se vynořili rasisté, kteří by najednou urychleně zapomněli na barvu kůže a začali hlásat nadřazenost lidské rasy. A to samé by bezpochyby došlo obdobně i na druhé straně.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Ano, tak to by samozřejmě záleželo také na filosofii a náboženství takové případné civilizace. Může to být něco  na způsob pacifistického budhismu nebo naopak radikálního islamismu. Pak bychom se měli na co těšit. :)<br />
Ne, já si myslím, že technicky vyspělých civilizací, které přežily vlastní sebedestruktivní potenciál a které současně přijdou na nějaký efektivní způsob mezihvězdného cestování bude ve vesmíru poskrovnu. Jestliže dojde k nějakému kontaktu, což se dá předpokládat asi skutečně jen v rámci zachycení nějakých signálů, bude to bezpochyby znamenat nadšení na obou stranách. Pokud by došlo k setkání obou stran, opět by z toho bylo nadšení, byť s protesty a výkřiky různých fanatiků. A ten problém by nastal teprve tehdy, až by obě rasy spolu začaly žít a začalo docházet k mísení kultur a náboženství. Hned by se vynořili rasisté, kteří by najednou urychleně zapomněli na barvu kůže a začali hlásat nadřazenost lidské rasy. A to samé by bezpochyby došlo obdobně i na druhé straně.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Fenrir		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1070</link>

		<dc:creator><![CDATA[Fenrir]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 26 Apr 2010 22:37:43 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1070</guid>

					<description><![CDATA[Pan Hawking bere způsoby mimozemšťanů příliš lidskými měřítky. Nelze s jistotou říct v jakých mezích se bude pohybovat mimozemská morálka a co budou chtít po zemi. &quot;Soudím tebe podle sebe&quot; je tak trochu ale na místě. Umožňuje nám se podívat na aspekt lidské civilizace tak trochu jinou optikou. Civilizace která by nomádsky osidlovala vesmír by musela být obrovsky vyspělá a schopná se udržet &quot;naživu&quot; statisíce, možná miliony let. Spíše by se dalo očekávat, že taková civilizace bude prakticky vyhledávat planety podobné své mateřské planetě, nebo si dokonce vytvářet planety a sídla dle svých možností. Biologické systémy s kulturami jako naše budou pravděpodobněji klasifikovány jako studijní materiály. Naše civilizace se obecně řečeno, stále motá mezi mizérií a úpadkem, takže je spíše pravěpodobnější, že zítra bude atomový holocaust než &quot;Den Nezávislosti&quot;.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Pan Hawking bere způsoby mimozemšťanů příliš lidskými měřítky. Nelze s jistotou říct v jakých mezích se bude pohybovat mimozemská morálka a co budou chtít po zemi. &#8222;Soudím tebe podle sebe&#8220; je tak trochu ale na místě. Umožňuje nám se podívat na aspekt lidské civilizace tak trochu jinou optikou. Civilizace která by nomádsky osidlovala vesmír by musela být obrovsky vyspělá a schopná se udržet &#8222;naživu&#8220; statisíce, možná miliony let. Spíše by se dalo očekávat, že taková civilizace bude prakticky vyhledávat planety podobné své mateřské planetě, nebo si dokonce vytvářet planety a sídla dle svých možností. Biologické systémy s kulturami jako naše budou pravděpodobněji klasifikovány jako studijní materiály. Naše civilizace se obecně řečeno, stále motá mezi mizérií a úpadkem, takže je spíše pravěpodobnější, že zítra bude atomový holocaust než &#8222;Den Nezávislosti&#8220;.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: disworlds		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1069</link>

		<dc:creator><![CDATA[disworlds]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 26 Apr 2010 20:49:27 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1069</guid>

					<description><![CDATA[Země je jako zdroj nerostných surovin v kosmickém měřítku bezcenná. Jediné, čím je více či méně výjimečná, je to, že na ní existuje život. Nikdo by nevážil cestu sem kvůli železné rudě - pokud dorazí, půjde jim o biosféru vč. nás. Je jen otázkou, zda ji budou citlivě studovat, pragmaticky využívat anebo ji zničí jako možný zdroj rizika. 
Ve světle nejnovějších pokroků ve studiu exoplanet a (ne)pokroků v SETI bych tipoval, že největším &quot;magnetem&quot; pro případné mimozemšťany na naší Zemi není radiové vysílání, ale samotná její existence, pozice v obyvatelné zóně a atmosféra plná biomarkerů, které mohou jejich spektroskopy snadno detekovat. Zatímco radiové vysílání postupně omezujeme, s atmosférou nic nenaděláme...]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Země je jako zdroj nerostných surovin v kosmickém měřítku bezcenná. Jediné, čím je více či méně výjimečná, je to, že na ní existuje život. Nikdo by nevážil cestu sem kvůli železné rudě &#8211; pokud dorazí, půjde jim o biosféru vč. nás. Je jen otázkou, zda ji budou citlivě studovat, pragmaticky využívat anebo ji zničí jako možný zdroj rizika.<br />
Ve světle nejnovějších pokroků ve studiu exoplanet a (ne)pokroků v SETI bych tipoval, že největším &#8222;magnetem&#8220; pro případné mimozemšťany na naší Zemi není radiové vysílání, ale samotná její existence, pozice v obyvatelné zóně a atmosféra plná biomarkerů, které mohou jejich spektroskopy snadno detekovat. Zatímco radiové vysílání postupně omezujeme, s atmosférou nic nenaděláme&#8230;</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: admin		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1068</link>

		<dc:creator><![CDATA[admin]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 26 Apr 2010 18:16:26 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1068</guid>

					<description><![CDATA[Odpověď na &lt;a href=&quot;https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1067&quot;&gt;Jakub Holman&lt;/a&gt;.

ano...ja to v tom článku i zmiňuji, i když nepřímo.]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Odpověď na <a href="https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1067">Jakub Holman</a>.</p>
<p>ano&#8230;ja to v tom článku i zmiňuji, i když nepřímo.</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Od: Jakub Holman		</title>
		<link>https://www.exoplanety.cz/2010/04/26/invaze-mimozemstanu-a-tequila-za-velkou-louzi/#comment-1067</link>

		<dc:creator><![CDATA[Jakub Holman]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 26 Apr 2010 17:47:58 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.exoplanety.cz/?p=4619#comment-1067</guid>

					<description><![CDATA[Nechci rýpat, ale neposíláme takové lahve už dávno od doby, co máme televizi? Není trochu zbytečné vůbec debatovat nad nějakými oficiálními poselstvími, zatímco ve vesmíru už putují Masakry motorovou pilou, pornografie ad.?]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Nechci rýpat, ale neposíláme takové lahve už dávno od doby, co máme televizi? Není trochu zbytečné vůbec debatovat nad nějakými oficiálními poselstvími, zatímco ve vesmíru už putují Masakry motorovou pilou, pornografie ad.?</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
	</channel>
</rss>
