Tipy na netradiční vánoční dárky: nejen vědecké hračky

www.novedalekohledy.cz

Ponožky nebo kravata jsou fajn, ale mrkněte na tyhle možné vánoční dárky… Pokud jste si nevybrali z tipů, můžete se podívat na dárky z oblasti Levitace nebo další vědecké hračky.

HD kamera do auta

Kamera do vašeho auta. Díky tomuto zařízení zaznamenáte každou situaci na silnici. Pohodlně, s velkým náklopným a současně otočným displejem. Vestavěné infračervené diody vám dovolí nahrávat ve vysokém rozlišení i v noci.

launch

Věda čisté vody

Clean Water Science je speciální vzdělávací set, který umožní poznat koloběh vody, jeho využití a způsoby filtrace ku čištění či odsolení vody, které si uživatel sám vyzkouší a přesvědčí se o výsledku. Ideální do škol, vědeckých kroužků a pro všechny malé, ale i velké vědce. Video a kompletní složení níže.

launchSet obsahuje tři základní sestavy vytvářející filtrační stanici, odsolovací stanici a samostatný pěstební ekosystém. Obsahuje také instrukce pro celou řadu experimentů.

Astro hodiny

Nástěnné hodiny o průměru 30 cm.
Ciferník je chráněn sklem.
Pogumovaný rám.
Napájení: 1×AA (tužková) baterie.

launch-1

Mega plazma koule

Magická skleněná plazma koule velkých rozměrů. Reaguje na hlasitou hudbu a zvuk. Celková výška 29 cm, průměr samotné plazma koule plných 20 cm! Plazma je považováno za tajemné čtvrté skupenství hmoty a přestože je na Zemi vzácné, ve vesmíru je prakticky všude a tvoří až 99% pozorované atomární hmoty vesmíru! Úžasná vědecká hračka, se kterou se máte možnost běžně setkat jen ve velkých muzeích v expozicích vědy a techniky.

plasma>>> Podrobnosti

Skrytá kamera v propisce

Moderní elegantní pero se skrytou kamerou. Pero skutečně píše a je díky tomu opravdu důvěryhodné. Rozlišení 1280 x 960! Nahrává video i zvuk a pořizuje fotografie.

Použitelná i jako PC webkamera. Pero je vybaveno pevným kovovým pouzdrem.

Nahrajte si vzpomínky, které stojí za to si zapamatovat, i ty, které byste radši zapoměli, ale je užitečné mít o nich záznam!

launch-1>>> Podrobnosti

Inteligentní plastelína svítící

plastelina

Odreagujte se s svítící inteligentní plastelínou! Ta naše je navíc nejen svítící, ale také magnetická. Na okamžik ji nabijte na denním světle a pak už si užívejte zábavy nebo jejího úžasného antistresového působení. Můžete jí trhat, mačkat nebo modelovat třeba do nekonečna – je totiž na bázi silikonu takže nevysychá a nedrobí se tak, jako běžná plastelína.

UFO USB lampička

Létající talíř který osvětlí váš stůl svým unášejícím paprskem! Vznášející se disk klasického tvaru napájený z USB portu. Po zapnutí se spodní část rozsvítí a vytvoří z nezčetných filmů důvěrněně známý unášející sloup světla. Díky pružnému podstavci/napájecímu kabelu je možno jej nastavit do libovolné pozice.

ufo

>>> Podrobnosti

Svítidlo s měnitelnou barvou i jasem na dálkový ovladač

zarovka

Jednoduše zašroubujte do běžné objímky, do ruky si vezměte dálkový ovladač a sledujte jaký parádní přístroj jste získali! Konečné řešení všech náladových světel. Geniálně jednoduché. Opravdu supersvítivé LED diody. Hliníkové tělo, 2 milióny barev a jas měnitelný ve 120-ti krocích. Veškeré ovládání dálkově. Paměť posledních nastavených hodnot. Kdo by odolal?